Specjalista ds. marketingu internetowego i social mediów

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu marketingu internetowego i social mediów, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Typizacja marketingu internetowego
  • Budowanie zaufania w internecie i brand marketing
  • Search Engine Optimization – pozycjonowanie dla przeglądarek internetowych
  • Marketing mailingowy
  • Promocja marki w mediach społecznościowych
  • Budowanie marki brand w brańży
  • Google Adwords
  • Planowanie strategii marketingowej i prowadzenie kampanii marketingowych
  • Tworzenie i wdrażanie haseł reklamowych
  • Problematyka obecności marki w social mediach
  • Atrakcyjny copywriting
  • Konwersja strony internetowej
  • Analiza z pomocą narzędzia Google Analytics
  • Web usability

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

TAK

  • EVDC / EICE / ISQ / MEN
  • Egzamin: TAK (w zależności od rodzaju kursu / szkolenia)

LISTA DOSTĘPNYCH CERTYFIKATÓW KSZTAŁCENIA:

  • European Vocational Development Certification (EVDC)
  • European International Certification in Education (EICE)
  • Innovation Standard of Qualification (ISQ)

INSTYTUCJE REALIZUJĄCE PROGRAM KSZTAŁCENIA:

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

ZOBACZ OPCJE SZKOLEŃ I KURSÓW REALIZOWANYCH ZDALNIE:

PROGRAM KSZTAŁCENIA REALIZOWANY PRZEZ:

TERMINY I WIĘCEJ INFORMACJI: TUTAJ