Kurs efektywnych technik sprzedaży i perswazji w telemarketingu

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Otwieranie rozmowy
    • efektywne przywitanie klienta
    • prezentacja przedsiębiorstwa
    • prezentacja swojej osoby
    • przekonywanie klienta
    • przełamywanie oporów
    • technika zainteresowania rozmówcy tematem
  • Charakterystyka idealnego telemarketera
  • Efektywna komunikacja
    • praca nad modulacją głosu
    • odpowiednie używanie odpowiedniego słownictwa
    • zadawanie odpowiednich pytań
    • aktywne słuchanie klienta
    • metodyka trafnej argumentacji
    • zbieranie informacji o potrzebach i oczekiwań klientów
    • analiza informacji na temat klienta
  • Komunikacja z trudnymi klientami
  • Metodyka kończenia rozmowy handlowej 
    • ustalanie ceny
    • targowanie się
    • rozpoznanie gotowości klienta do zakupu
    • wywieranie wpływu na klienta w sytuacji zakupowej

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook: http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie